Šťastie

11.01.2013 19:59

Šťastie 

 

 Často sa pýtame, čo je to šťastie ? Je to emócia, pocit, výraz ? Je to chvíľa ? Čo je zdrojom šťastia? . Za slovíčkom "šťastie" sa často skrýva viac, než si len dokážeme predstaviť. Ako tak nad tým uvažujem,ja sama ho neviem presne popísať. Pre mňa osobne je šťastie moja rodina, lebo stojí pri mne za každých okolností, daruje mi objatie, keď to potrebujem, pohladí ma a utrie moje slzy, keď mi je najhoršie a trpím. Ďalej sú to kamaráti, ktorí mi do tohto "temného" sveta priniesli svetielko nádeje . Sú to tie osoby, ktoré ma vždy dokážu rozveseliť, vyčariť mi na tvári úsmev jednoducho, sú to osoby, ktoré mi dokážu darovať šťastie. Šťastím je pre mňa aj to, že môžem študovať, aj keď je to často makačka, ktorú by som najradšej vzdala. Lenže, ak by som to vzdala, ak by som pomocou môjho "zdroju" šťastia nedokázala vstať a ísť ďalej, nebola by som dnes tam, kde som. Za šťastie pokladám aj to, keď sa mi niečo podarí,keď dosiahnem nejaký ciel. Napríklad taká výhra v súťaži alebo prijatie na vysokú školu. Toto všetko sa dá pokladať za šťastie, teda aspoň v mojom svete. Neviem, ako to je u vás a tak by som bola rada, ak by ste mi aj vy opísali, čo pre vás slovo "šťastie" znamená.   

Šťastie

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok