Mám sa fajn, len proste nie som šťastný...

30.12.2012 13:25

Z vlastnej skúsenosti viem, že nie je zrovna dobré skrývať sa za masku šťastia. Väčšina ľudí to však robí denne a tým si ubližuje. Ráno sťažka vstane," nasadí" si na tvár  úsmev a šup do práce, školy či von. Neviem ako vy, ale podľa mňa toto nie je zrovna vhodné riešenie. Každý by mal mať dôvod usmievať sa prirodzene a necítiť sa stále len FAJN! Myslím si, že človek by mal zo seba každý deň dostať všetky negatívne emócie von. Je pravda, že v dobe, kedy sa ľudia vyhýbajú kontaktu s okolitým svetom  je tento môj "výlev" emócii  trochu iracionálny. Lenže nie je dobré, ak si na miesto toho, aby sme sa niekomu "vyspovedali" , zapneme MP3 a myslíme si, že hudba všetko vyrieši. Toto je veľmi zlé zmýšľanie! Možno to zmierni bolesť,ale rozhodne ju to z nás nevyženie. Preto by sme  mali nabrať odvahu a povedať, čo cítime kamarátovi, mame, otcovi či starkej alebo iným, nám blízkym  blízkym osobám. Netreba to v sebe dusiť, lebo jedného dňa sa nám to vypomstí.

Takže si skúsme do toho nastávajúceho roka 2013 dať také predsavzatie, že sa budeme snažiť hovoriť svoje pocity iným a náš úsmev bude  úprimný :).

Mám sa fajn, len proste nie som šťastný...

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok